.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو مصوبه برای مهار امیکرون در واحدهای صنفی
در ستاد مقابله با کرونای مازندران برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا دو مصوبه برای واحد‌های خدمات رسان استان تصویب شد.

به گزارش شمال نیوز، قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به مشاهده سویه جدید ویروس کرونا در استان جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری تشکیل و دو مصوبه برای کنترل این سویه در واحد‌های خدماتی تصویب شد.

او افزود:همه افراد مشغول در واحد‌های خدمات دهنده از جمله اصناف باید دو دوز واکسن کرونا را زده باشند و در سامانه وزارت بهداشت نیز نشان الکترونیکی که مشخص می‌کند آن فرد دوز واکسن را زده است دریافت کند

قوانلو ادامه داد: واحد صنفی این نشان الکترونیکی را باید در ملاعام برای رویت مردم قرار دهد تا مشخص شود افرادی که در واحد صنفی مشغول فعالیت هستند واکسن‌ها را تزریق کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: واحد‌های خدماتی مانند رستوران‌ها که محل تجمع افراد هستند نیز مجاز به ارائه خدمات فقط به کسانی هستند که تاییدیه تزریق دو دوز واکسن یا کارت واکسن را به همراه داشته باشند.

او افزود: این دو مصوبه برای اطمینان بخشی به مردم هنگام دریافت خدمات تصویب شده و در حال ابلاغ به همه اتحادیه‌های صنفی و لازم الاجرا است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.